Konu
deprem oldu
26-01-2009, 14:14:03
#5
Fhenix
Evet ben de hissettim anlık oldu, ama dolap kafama düşüyordu tutmasam fena sallandık. İlk başta olmadı sandım ama burda konuyu görünce tam emin oldum.