• 26-01-2009, 16:14:47
    #37
    geçmiş olsun inşallah ölü / yaralı v.s yoktur...
  • 26-01-2009, 16:21:35
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesteldeyim hiç hisetmedim :S
  • 26-01-2009, 18:09:29
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Ben banyoda yakalandım . Deprem kendini hissettirdi , ALLAH yardımcımız olsun
  • 26-01-2009, 18:20:14
    #40
    metrodaydım birşey hissetmedim..3.5 Şiddetinde olarak kayıtlara geçmiş..
  • 26-01-2009, 18:28:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 26-01-2009, 18:29:16
    #42
    geçmiş olsun
  • 27-01-2009, 11:41:13
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Allah büyüklerinden saklasın. Cümleten geçmiş olsun.
  • 27-01-2009, 12:16:01
    #44
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsn hocam aman dikkatli olun önlem alın