deprem oldu - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
deprem oldu
43
●
2.188
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
deprem oldu
1
2
3
4
5
26-01-2009, 16:14:47
#37
lost42
geçmiş olsun inşallah ölü / yaralı v.s yoktur...
26-01-2009, 16:21:35
#38
Rostwell
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kesteldeyim hiç hisetmedim :S
26-01-2009, 18:09:29
#39
Tejix
Üyeliği durduruldu
Ben banyoda yakalandım . Deprem kendini hissettirdi , ALLAH yardımcımız olsun
26-01-2009, 18:20:14
#40
sonsuzluk_16
metrodaydım birşey hissetmedim..3.5 Şiddetinde olarak kayıtlara geçmiş..
26-01-2009, 18:28:45
#41
JivaL
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun
26-01-2009, 18:29:16
#42
makroserver
geçmiş olsun
27-01-2009, 11:41:13
#43
spider58
Üyeliği durduruldu
Allah büyüklerinden saklasın. Cümleten geçmiş olsun.
27-01-2009, 12:16:01
#44
hackworm
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsn hocam aman dikkatli olun önlem alın
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler