Konu
deprem oldu
26-01-2009, 14:58:39
#34
pdstudio
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ancak olacağı belliymiş. ayın 24 ünde 4.2 ş,ddetinde marmara denizinde deprem olmuş. ve 2 gündür artçılar hiç dinmemiş.
Son Depremler
merkezdeymişsin hocam o kddar şiddetli gelmesi normal geçmiş olsun tekrardan