• 23-10-2010, 10:42:59
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    birkaç siteden müzik sesi geliyor sanırım. Hiç gitmedi daha. Yarım saattir disko müzikleri çalıyor.Müzik dinleyemiyorum motor açıkken ..

    Edit: Evet, müzik bu motordan geliyor. Vallahi müzik dinleyemiyorum şuan.
  • 23-10-2010, 10:46:37
    #56
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alexsa düşmeye başlamış

    eline sağlık üstad
    Evet Düşmeye başladı. =)

    Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alexa düşmeye başlamış daha çok site eklenemiyor mu bu motora ne kadar çok kişi olursak o kadar iyi olur gibi.
    Daha çok kişi alınırsa daha çok kişi gireceğinden tabi daha iyi olur.
    Yakında artırırız.Ama en fazla 20-25 kişi olabilir.

    ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birkaç siteden müzik sesi geliyor sanırım. Hiç gitmedi daha. Yarım saattir disko müzikleri çalıyor.Müzik dinleyemiyorum motor açıkken ..

    Edit: Evet, müzik bu motordan geliyor. Vallahi müzik dinleyemiyorum şuan.
    http://www.bowlinggalleria.com/ den geliyor.Müzik sahibi ile görüşeceğim.
    Kişi ya sistemden kaldırılacak ya da sitesinde müzik kaldıralacaktır.
    İyi Günler =)
  • 23-10-2010, 10:49:22
    #57
    evet alexa düşmeye başlamış
  • 23-10-2010, 10:58:00
    #58
    Üyeliği durduruldu
    ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birkaç siteden müzik sesi geliyor sanırım. Hiç gitmedi daha. Yarım saattir disko müzikleri çalıyor.Müzik dinleyemiyorum motor açıkken ..

    Edit: Evet, müzik bu motordan geliyor. Vallahi müzik dinleyemiyorum şuan.
    windows 7 kullanıyorsanız sağ alttaki ses simgesine tıklayın. karıştırıcı yazan yere tıklayın orda hangi explorer i kullanıyorsanız onun sesini kısın
  • 23-10-2010, 10:59:31
    #59
    http://www.bowlinggalleria.com/ kısa süre içinde müziği kaldıracaktır.
    Bilginize.
  • 23-10-2010, 11:01:09
    #60
    Üyeliği durduruldu
    aros bence alexa yorum için yeni bir konu başlatırsak daha iyi olur.
    diğer konunun sistemi garip geldi.
    en azından şimdi dayanışma listemizdeki kişiler tüm listeye yorum yapabilir. ben başlıyorum dayanışma listesindeki sitelere yorum yapmaya.
    Benim siteme yorum yapacak olanlar google trans ile ingilizceye çevirebilirlerse yorumları çok iyi olur. diş tedavisi turizmi yapan bir firmanın sitesi yorumları ona göre yaparsınız saygılar.
  • 23-10-2010, 11:05:16
    #61
    Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aros bence alexa yorum için yeni bir konu başlatırsak daha iyi olur.
    diğer konunun sistemi garip geldi.
    en azından şimdi dayanışma listemizdeki kişiler tüm listeye yorum yapabilir. ben başlıyorum dayanışma listesindeki sitelere yorum yapmaya.
    Benim siteme yorum yapacak olanlar google trans ile ingilizceye çevirebilirlerse yorumları çok iyi olur. diş tedavisi turizmi yapan bir firmanın sitesi yorumları ona göre yaparsınız saygılar.
    Bence o sistem gayet iyi çünkü herkes kesin yorum yapmayacak sen son yorum yapanın sitesine yorum yaparsan sadece diğeri de senin sitene yapıcak buu böyle böyle gidecek.Yapmayanlar yorum almıyacak. Yani herkes emeğinin karşılığını alacak.


    Ben yaparım senin sitenin sayfasına
  • 23-10-2010, 11:06:13
    #62
    yok hacım, xp kullanıcısıyım klasik

    pardus için bir tane pulseaudio buldum, xp de denemeler yapılmış çalışıyormuş sanırım onu denicem şimdi.
  • 23-10-2010, 11:10:29
    #63
    ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hacım, xp kullanıcısıyım klasik

    pardus için bir tane pulseaudio buldum, xp de denemeler yapılmış çalışıyormuş sanırım onu denicem şimdi.
    Zaten sitesinden müziği kaldıracaktır.