ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birkaç siteden müzik sesi geliyor sanırım. Hiç gitmedi daha. Yarım saattir disko müzikleri çalıyor.Müzik dinleyemiyorum motor açıkken ..

Edit: Evet, müzik bu motordan geliyor. Vallahi müzik dinleyemiyorum şuan.
windows 7 kullanıyorsanız sağ alttaki ses simgesine tıklayın. karıştırıcı yazan yere tıklayın orda hangi explorer i kullanıyorsanız onun sesini kısın