Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aros bence alexa yorum için yeni bir konu başlatırsak daha iyi olur.
diğer konunun sistemi garip geldi.
en azından şimdi dayanışma listemizdeki kişiler tüm listeye yorum yapabilir. ben başlıyorum dayanışma listesindeki sitelere yorum yapmaya.
Benim siteme yorum yapacak olanlar google trans ile ingilizceye çevirebilirlerse yorumları çok iyi olur. diş tedavisi turizmi yapan bir firmanın sitesi yorumları ona göre yaparsınız saygılar.
Bence o sistem gayet iyi çünkü herkes kesin yorum yapmayacak sen son yorum yapanın sitesine yorum yaparsan sadece diğeri de senin sitene yapıcak buu böyle böyle gidecek.Yapmayanlar yorum almıyacak. Yani herkes emeğinin karşılığını alacak.


Ben yaparım senin sitenin sayfasına