ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hacım, xp kullanıcısıyım klasik

pardus için bir tane pulseaudio buldum, xp de denemeler yapılmış çalışıyormuş sanırım onu denicem şimdi.
Zaten sitesinden müziği kaldıracaktır.