• 02-11-2010, 07:48:37
    bence herkes sitesine bir .html dosyası yüklesin. fazla kasmayacak, içinde meta etiket title açıklama ve alexa widgeti bulunan. motorlar birleştirilsin. örnek veriyorum siteadi.com/alexa.html adında oluşturduğumuz sayfalar motorda çalışsın ? sizce mantıklı değil mi..
  • 02-11-2010, 19:07:05
    Motor ile vaktim olduğumdan dolayı ilgilenemiyorum.
    İlgilenebilecek arkadaş var ise bana pm ile ulaşsıın.
  • 03-11-2010, 10:40:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor ile vaktim olduğumdan dolayı ilgilenemiyorum.
    İlgilenebilecek arkadaş var ise bana pm ile ulaşsıın.
    Rektifiye ettiricez motoru hocam ?

    Yok mu arkadaşlar anlyan bu işten..
  • 03-11-2010, 11:07:35
    hocam anlayan varda bu işlerle herkez ilgilenmez , bende yaklaşık 1 ay önce kurmuştum devredecek kimseyi bulamadım o yuzden kapatmıştım.
  • 03-11-2010, 14:59:13
    Yapacağınız tek iş sisteme girip girmeyenler defter den kontrol edip girmeyenleri bana bildirmektir.
  • 06-11-2010, 08:20:56
    Motorun yarısından fazlası 2 günden beri girmiyor.
    Ve ilgilenecek zamanım yok şu aralar.
    Bu yüzden motoru kapatıyorum.


    KONU KİLİT