kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alexsa düşmeye başlamış

eline sağlık üstad
Evet Düşmeye başladı. =)

Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alexa düşmeye başlamış daha çok site eklenemiyor mu bu motora ne kadar çok kişi olursak o kadar iyi olur gibi.
Daha çok kişi alınırsa daha çok kişi gireceğinden tabi daha iyi olur.
Yakında artırırız.Ama en fazla 20-25 kişi olabilir.

ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birkaç siteden müzik sesi geliyor sanırım. Hiç gitmedi daha. Yarım saattir disko müzikleri çalıyor.Müzik dinleyemiyorum motor açıkken ..

Edit: Evet, müzik bu motordan geliyor. Vallahi müzik dinleyemiyorum şuan.
http://www.bowlinggalleria.com/ den geliyor.Müzik sahibi ile görüşeceğim.
Kişi ya sistemden kaldırılacak ya da sitesinde müzik kaldıralacaktır.
İyi Günler =)