• 22-10-2010, 20:57:14
    #37
    Üyeliği durduruldu
    aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Motorda aynı kişiden 2 site almıyoruz.
    Başka motor açar isek onda ekleyebilirsiniz.
    tamam. aros kardeş katılım formuna alexa sayfalarımızıda eklesek herkez birbirinin sayfasına puan verip yorum yapsa ? bunu ayrı bir konudada yapabiliriz alexa puan ve yorum konusu diye.
  • 22-10-2010, 20:59:41
    #38
    Ersin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam. aros kardeş katılım formuna alexa sayfalarımızıda eklesek herkez birbirinin sayfasına puan verip yorum yapsa ? bunu ayrı bir konudada yapabiliriz alexa puan ve yorum konusu diye.
    Zaten şuan böyle bir konu var R10'da ...
    Konu 1


    Ama isterseniz ayrı bir konu açabiliriz.


    İyi Günler
  • 22-10-2010, 21:02:37
    #39
    Üyeliği durduruldu
    aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten şuan böyle bir konu var R10'da ...
    Konu 1


    Ama isterseniz ayrı bir konu açabiliriz.


    İyi Günler
    oraya devam edelim ozaman bence. teşekkürler
  • 22-10-2010, 21:11:00
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site Adresi : www.animeizle.biz
    Alexa DeÄŸeri : 10.5M
    İsim yada Nick : ZycroniC
  • 22-10-2010, 21:19:43
    #41
    ZycroniC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site Adresi : www.animeizle.biz
    Alexa DeÄŸeri : 10.5M
    İsim yada Nick : ZycroniC
    Sitenizi Ekledim...
    Lütfen hergün en az 1 saat giriş yapın ve bildirim gönderin.
    Not:Bİldirim göndermez iseniz sistemden siliniceksiniz..
  • 22-10-2010, 21:36:36
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizi Ekledim...
    Lütfen hergün en az 1 saat giriş yapın ve bildirim gönderin.
    Not:Bİldirim göndermez iseniz sistemden siliniceksiniz..
    Hocam başka bir başka bot açarsan haber verirseniz harika olur

    diÄŸer siteleri eklerdik
  • 22-10-2010, 22:09:55
    #43
    hocam bence Dayanışmayı 20'e Çeksek nasıl Olur Talepte Var Çünkü..
  • 22-10-2010, 22:13:06
    #44
    DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bence Dayanışmayı 20'e Çeksek nasıl Olur Talepte Var Çünkü..

    Bot u kesin açmayanlar olacaktır.ve Bildirim yollamayanlar olacaktır.
    Bildirim yollamayanlar sistemden kaldırılacaktır.

    Ama herkes bota girip 1 saat açık bırakıp bildirim yollarsa o zaman artırım yapabiliriz.

    Ve daha deÄŸiÅŸik birÅŸey yapabiliriz.
  • 22-10-2010, 22:17:21
    #45
    aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot u kesin açmayanlar olacaktır.ve Bildirim yollamayanlar olacaktır.
    Benim ve bu kadar Kişinin hakkı haram olsun o Kişiye. Gerek yok böle çakallıga