DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bence Dayanışmayı 20'e Çeksek nasıl Olur Talepte Var Çünkü..

Bot u kesin açmayanlar olacaktır.ve Bildirim yollamayanlar olacaktır.
Bildirim yollamayanlar sistemden kaldırılacaktır.

Ama herkes bota girip 1 saat açık bırakıp bildirim yollarsa o zaman artırım yapabiliriz.

Ve daha değişik birşey yapabiliriz.