hocam bence Dayanışmayı 20'e Çeksek nasıl Olur Talepte Var Çünkü..
Bot u kesin açmayanlar olacaktır.ve Bildirim yollamayanlar olacaktır.
Bildirim yollamayanlar sistemden kaldırılacaktır.
Ama herkes bota girip 1 saat açık bırakıp bildirim yollarsa o zaman artırım yapabiliriz.
Ve daha değişik birşey yapabiliriz.