aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot u kesin açmayanlar olacaktır.ve Bildirim yollamayanlar olacaktır.
Benim ve bu kadar Kişinin hakkı haram olsun o Kişiye. Gerek yok böle çakallıga