aros_121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten şuan böyle bir konu var R10'da ...
Konu 1


Ama isterseniz ayrı bir konu açabiliriz.


İyi Günler
oraya devam edelim ozaman bence. teşekkürler