tamam. aros kardeş katılım formuna alexa sayfalarımızıda eklesek herkez birbirinin sayfasına puan verip yorum yapsa ? bunu ayrı bir konudada yapabiliriz alexa puan ve yorum konusu diye.
Zaten şuan böyle bir konu var R10'da ...
Konu 1
Ama isterseniz ayrı bir konu açabiliriz.
İyi Günler