• 13-09-2009, 20:31:46
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta OkuLda ŞutLanmış oLsa idim Şuanda özeL ßir Hastane de ßiLgi işLem Müdür'ü oLamazdım..
    ßenim AmaCaım Adam Gißi Sorduğum Soruma Adam Gißi Cevap aLaßiLmekti..
    SaoLsunLar ßir Kaç ArkadaŞımız YardımCı oLmaya çaLıştıLar..
    DiğerLeri de YardımCı oLmak Yerin -Rep'LediLer..
    Peki ßu ßenim Umrumda oLur mu Sence ?
    iLgi aLanıma Giren Tek Rep Var Oda TürkÇe Rap (;
    Hangi sağlık ocağı ?

    Eğer doğruysa seni oraya müdür yapan beyinsizede selam olsun.
  • 13-09-2009, 20:34:19
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hancem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet doğal bu çünkü sen Türkçe yazmıyosunki ))
    güzeldi
  • 13-09-2009, 20:35:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta OkuLda ŞutLanmış oLsa idim Şuanda özeL ßir Hastane de ßiLgi işLem Müdür'ü oLamazdım..
    ßenim AmaCaım Adam Gißi Sorduğum Soruma Adam Gißi Cevap aLaßiLmekti..
    SaoLsunLar ßir Kaç ArkadaŞımız YardımCı oLmaya çaLıştıLar..
    DiğerLeri de YardımCı oLmak Yerin -Rep'LediLer..
    Peki ßu ßenim Umrumda oLur mu Sence ?
    iLgi aLanıma Giren Tek Rep Var Oda TürkÇe Rap (;
    Adam gibi bir soru sormadın sen senin burdaki tek amacın r10dakileri deli etmek. Türkçeyi boza boza yazmanın amacı bizi deli etmek sen bilgi işlem müdürü değil orda sana lavaboyu temizletmezler.
  • 13-09-2009, 20:36:26
    #22
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sağlık ocağı ?
    Eğer doğruysa seni oraya müdür yapan beyinsizede selam olsun.
    Lafı Nerenden AnLıyoSun Desem TerßiyesizLik Etmiş oLmam..
    Çünki ßen CümLeLerim de SağLık Ocağı Diye ßir keLime kuLLanmadım..
    ßana ßu Görevi Veren, Senin TaßirinLe "ßeyinsizLer" SağLık ßakanLığıdır..
    iStemeyeRekte oLsa AdLi Suç işLediğinin Farkında oLmanı iSteRim..
  • 13-09-2009, 20:37:17
    #23
    Hızardan geçmedin mi sen? İnsanlar sana doğruyu gösterdikçe sen lölö yapıyorsun.
  • 13-09-2009, 20:37:58
    #24
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafı Nerenden AnLıyoSun Desem TerßiyesizLik Etmiş oLmam..
    Çünki ßen CümLeLerim de SağLık Ocağı Diye ßir keLime kuLLanmadım..
    ßana ßu Görevi Veren, Senin TaßirinLe "ßeyinsizLer" SağLık ßakanLığıdır..
    iStemeyeRekte oLsa AdLi Suç işLediğinin Farkında oLmanı iSteRim..

    Sen bana çalıştığın hastanenin adını versene. İsminide yolla bakalım.
  • 13-09-2009, 20:39:08
    #25
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gibi bir soru sormadın sen senin burdaki tek amacın r10dakileri deli etmek. Türkçeyi boza boza yazmanın amacı bizi deli etmek sen bilgi işlem müdürü değil orda sana lavaboyu temizletmezler.
    Adam Gißi Soru Sordum ßunu Sen AnLamak iStediğin Gißi AnLadıySan O da ßenim Sorunum DeğiL..
    AmaCım Şuydu Diye Her Postum da SöyLemiCem Çünki iLkin de AnLamıyan DiğerLerinde de AnLamıcaktır..
    Evet HakLısın ßana Lavaßoyu TemizLetmiyoLar Çünki O ßenim iŞim DeğiL (:
  • 13-09-2009, 20:40:42
    #26
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bana çalıştığın hastanenin adını versene. İsminide yolla bakalım.
    Hayırdır ? (:
    Açık AdreSimi de Verim mi ?
    AdLi Suç DeyinCe ßirden DeğişimLere Uğradın (:
    Korkma ßenden Sır Çıkmaz (;
  • 13-09-2009, 20:45:12
    #27
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır ? (:
    Açık AdreSimi de Verim mi ?
    AdLi Suç DeyinCe ßirden DeğişimLere Uğradın (:
    Korkma ßenden Sır Çıkmaz (;
    Merak etme adli suçtan korksam sayfayı kapatır çıkar giderdim. Sen laf kalabalığı yapmada bilgi işlem müdürü olduğun hastanenin adını ver isminide söyle.