Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?
GoogLe.Com'da Çıkıyo Com.TR'de Nedeni Ne oLaßiLir ?
112
●5.195
- 13-09-2009, 20:02:01
- 13-09-2009, 20:07:23Yardım Etemeye çaLışan ArkadaşLara Teşekkür EdiyoRum..
DeniLenLeri UyguLadım inşaLLah GüzeL ßir Sonuç aLırım.. - 13-09-2009, 20:13:11ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam bir beyinsiz gibi konuşuyorsun adamım. Chat met bunlarla uğraşacağına ortaokul eğitimine devam etsen senin için daha hayırlı olur tamammı adamım.
- 13-09-2009, 20:21:11Üyeliği durdurulduKimse senin gibi artist birine yardım etmek zorunda değil. Bu arada sen kimsinki senin adamın oluyorum ben? Büyük küçük yazmak için çok uğraşıyon galiba.ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2009, 20:22:45OrtaokuL AnıLarımı Gözümün Önünde ŞöyLe ßir CanLandıRma Yapmama Katkıda ßuLunduğun iÇin Teşekkür EdeRim..Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak Etme Dostum Sandığından Daha iyi YerLerdeyim.. - 13-09-2009, 20:23:59ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (; - 13-09-2009, 20:26:44Üyeliği durdurulduOrta okulda şutladılar galiba sende gelip chat işine girdin. Senin amacın belli oldu yardım filan istemek değil gelip burada millete laf yapmak.ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2009, 20:30:53Orta OkuLda ŞutLanmış oLsa idim Şuanda özeL ßir Hastane de ßiLgi işLem Müdür'ü oLamazdım..Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßenim AmaCaım Adam Gißi Sorduğum Soruma Adam Gißi Cevap aLaßiLmekti..
SaoLsunLar ßir Kaç ArkadaŞımız YardımCı oLmaya çaLıştıLar..
DiğerLeri de YardımCı oLmak Yerin -Rep'LediLer..
Peki ßu ßenim Umrumda oLur mu Sence ?
iLgi aLanıma Giren Tek Rep Var Oda TürkÇe Rap (;