• 13-09-2009, 20:02:01
    #10
    Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
    Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
    SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
    eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?
  • 13-09-2009, 20:04:59
    #11
    Merhaba

    Google Webmaster Tools araçlarından bölgeseler seçenekler servisinden çoğrafi konumu Türkiye olarak seçersen sorunun düzelir gibi geliyor..

    Kolay Gelsin
  • 13-09-2009, 20:07:23
    #12
    Yardım Etemeye çaLışan ArkadaşLara Teşekkür EdiyoRum..
    DeniLenLeri UyguLadım inşaLLah GüzeL ßir Sonuç aLırım..
  • 13-09-2009, 20:13:11
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
    Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
    SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
    eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?

    Tam bir beyinsiz gibi konuşuyorsun adamım. Chat met bunlarla uğraşacağına ortaokul eğitimine devam etsen senin için daha hayırlı olur tamammı adamım.
  • 13-09-2009, 20:21:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
    Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
    SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
    eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?
    Kimse senin gibi artist birine yardım etmek zorunda değil. Bu arada sen kimsinki senin adamın oluyorum ben? Büyük küçük yazmak için çok uğraşıyon galiba.
  • 13-09-2009, 20:22:45
    #15
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam bir beyinsiz gibi konuşuyorsun adamım. Chat met bunlarla uğraşacağına ortaokul eğitimine devam etsen senin için daha hayırlı olur tamammı adamım.
    OrtaokuL AnıLarımı Gözümün Önünde ŞöyLe ßir CanLandıRma Yapmama Katkıda ßuLunduğun iÇin Teşekkür EdeRim..
    Merak Etme Dostum Sandığından Daha iyi YerLerdeyim..
  • 13-09-2009, 20:23:59
    #16
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse senin gibi artist birine yardım etmek zorunda değil. Bu arada sen kimsinki senin adamın oluyorum ben? Büyük küçük yazmak için çok uğraşıyon galiba.
    ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..
    Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
    eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
    Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (;
  • 13-09-2009, 20:26:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OrtaokuL AnıLarımı Gözümün Önünde ŞöyLe ßir CanLandıRma Yapmama Katkıda ßuLunduğun iÇin Teşekkür EdeRim..
    Merak Etme Dostum Sandığından Daha iyi YerLerdeyim..
    Orta okulda şutladılar galiba sende gelip chat işine girdin. Senin amacın belli oldu yardım filan istemek değil gelip burada millete laf yapmak.
  • 13-09-2009, 20:30:53
    #18
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta okulda şutladılar galiba sende gelip chat işine girdin. Senin amacın belli oldu yardım filan istemek değil gelip burada millete laf yapmak.
    Orta OkuLda ŞutLanmış oLsa idim Şuanda özeL ßir Hastane de ßiLgi işLem Müdür'ü oLamazdım..
    ßenim AmaCaım Adam Gißi Sorduğum Soruma Adam Gißi Cevap aLaßiLmekti..
    SaoLsunLar ßir Kaç ArkadaŞımız YardımCı oLmaya çaLıştıLar..
    DiğerLeri de YardımCı oLmak Yerin -Rep'LediLer..
    Peki ßu ßenim Umrumda oLur mu Sence ?
    iLgi aLanıma Giren Tek Rep Var Oda TürkÇe Rap (;