Tam bir beyinsiz gibi konuşuyorsun adamım. Chat met bunlarla uğraşacağına ortaokul eğitimine devam etsen senin için daha hayırlı olur tamammı adamım.
OrtaokuL AnıLarımı Gözümün Önünde ŞöyLe ßir CanLandıRma Yapmama Katkıda ßuLunduğun iÇin Teşekkür EdeRim..
Merak Etme Dostum Sandığından Daha iyi YerLerdeyim..