Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?
Tam bir beyinsiz gibi konuşuyorsun adamım. Chat met bunlarla uğraşacağına ortaokul eğitimine devam etsen senin için daha hayırlı olur tamammı adamım.