Bir bilgi işlem müdürü için normal yazı yazamamak kolay olmasa gerek, yazışmalarda falan sorun yaşamıyormusun?
burada edebiyat yapmıyoruz demişsin ama arkadaşların uyarmaya çalıştığı durumlar edebiyatın değil türk dilinin alanına giriyor, sayın bilgi işlem müdürüm. bu ayrımı bir ortaokul çocuğunun dahi rahatlıkla yapabildiğini bilerek, sanırım siz ilkokul biter bitmez müdür olarak atandınız
Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?
ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;
ßen Türkçemden Memnunum..
Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.