• 13-09-2009, 20:57:51
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..
    Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
    eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
    Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (;
    Bir bilgi işlem müdürü için normal yazı yazamamak kolay olmasa gerek, yazışmalarda falan sorun yaşamıyormusun?
    burada edebiyat yapmıyoruz demişsin ama arkadaşların uyarmaya çalıştığı durumlar edebiyatın değil türk dilinin alanına giriyor, sayın bilgi işlem müdürüm. bu ayrımı bir ortaokul çocuğunun dahi rahatlıkla yapabildiğini bilerek, sanırım siz ilkokul biter bitmez müdür olarak atandınız
  • 13-09-2009, 21:04:27
    #38
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bilgi işlem müdürü için normal yazı yazamamak kolay olmasa gerek, yazışmalarda falan sorun yaşamıyormusun?
    burada edebiyat yapmıyoruz demişsin ama arkadaşların uyarmaya çalıştığı durumlar edebiyatın değil türk dilinin alanına giriyor, sayın bilgi işlem müdürüm. bu ayrımı bir ortaokul çocuğunun dahi rahatlıkla yapabildiğini bilerek, sanırım siz ilkokul biter bitmez müdür olarak atandınız
    Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
    MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?
    ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?

    ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;


    ßen Türkçemden Memnunum..
    Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.
  • 13-09-2009, 21:05:05
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..
    Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
    eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
    Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (;
    vay dangalak vay
  • 13-09-2009, 21:07:07
    #40
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
    Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
    SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
    eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?
    Bu tarz bir konuşma şekli dünya üzerinde yok adamım
  • 13-09-2009, 21:08:37
    #41
    sunucuoptimizasyon.com
    La yoksa emomusun sen saçların gözlerini kapatıyor mu la
  • 13-09-2009, 21:08:52
    #42
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz bir konuşma şekli dünya üzerinde yok adamım
    Artık Var Adamım..
    Hemde 10 YıLdır..
    Hem de NormaL Yazıyı YazamıCak Kadar Adamım..
    UmaRım AnLamışsındıR Adamım.
  • 13-09-2009, 21:10:25
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık Var Adamım..
    Hemde 10 YıLdır..
    Hem de NormaL Yazıyı YazamıCak Kadar Adamım..
    UmaRım AnLamışsındıR Adamım.
    nerde kullanılıyo ? Öğrenmesi zor değildir inşallah
  • 13-09-2009, 21:10:29
    #44
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La yoksa emomusun sen saçların gözlerini kapatıyor mu la
    SırMC ArkadaŞımızın Yapmış oLduğu ßir ParçadıR ßu..
    ßenden ßütün EmoLara Hediye oLsun (:
    [media]http://www.dailymotion.com/video/x7ipc6_sirmc-duygusal-ergen-emo-diss_music[/media]
  • 13-09-2009, 21:11:27
    #45
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SırMC ArkadaŞımızın Yapmış oLduğu ßir ParçadıR ßu..
    ßenden ßütün EmoLara Hediye oLsun (:
    [media]http://www.dailymotion.com/video/x7ipc6_sirmc-duygusal-ergen-emo-diss_music[/media]
    Gelde gülme ya