ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..
Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (;
vay dangalak vay