ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..
Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (;
Bir bilgi işlem müdürü için normal yazı yazamamak kolay olmasa gerek, yazışmalarda falan sorun yaşamıyormusun?
burada edebiyat yapmıyoruz demişsin ama arkadaşların uyarmaya çalıştığı durumlar edebiyatın değil türk dilinin alanına giriyor, sayın bilgi işlem müdürüm. bu ayrımı bir ortaokul çocuğunun dahi rahatlıkla yapabildiğini bilerek, sanırım siz ilkokul biter bitmez müdür olarak atandınız