ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edeßiyat YapmıyoRuz ßurada..
Yok TürkÇe'de ß Varmıymış Yok NereLiymiŞim..
SadeCe eLeştiRmek iÇin YazıcakLar VarSa YazmaSın..
eLştiRini YapıyoSan Yardım'ınıda Yapta ßir iŞe Yara Oke mi Adamım ?
Bu tarz bir konuşma şekli dünya üzerinde yok adamım