Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse senin gibi artist birine yardım etmek zorunda değil. Bu arada sen kimsinki senin adamın oluyorum ben? Büyük küçük yazmak için çok uğraşıyon galiba.
ßüyük Küçük Yazmak iÇin Çok UğraşmıyoRum..
Tam AkSine NormaL Yazı YazamıyoRum..
eLimden geLen ßişi DeğiL KusuRa ßakmıcakSın Artık..
Zaten KusurLarı SünnetÇi haLLediyoR (;