Lafı Nerenden AnLıyoSun Desem TerßiyesizLik Etmiş oLmam..
Çünki ßen CümLeLerim de SağLık Ocağı Diye ßir keLime kuLLanmadım..
ßana ßu Görevi Veren, Senin TaßirinLe "ßeyinsizLer" SağLık ßakanLığıdır..
iStemeyeRekte oLsa AdLi Suç işLediğinin Farkında oLmanı iSteRim..
Sen bana çalıştığın hastanenin adını versene. İsminide yolla bakalım.