ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta OkuLda ŞutLanmış oLsa idim Şuanda özeL ßir Hastane de ßiLgi işLem Müdür'ü oLamazdım..
ßenim AmaCaım Adam Gißi Sorduğum Soruma Adam Gißi Cevap aLaßiLmekti..
SaoLsunLar ßir Kaç ArkadaŞımız YardımCı oLmaya çaLıştıLar..
DiğerLeri de YardımCı oLmak Yerin -Rep'LediLer..
Peki ßu ßenim Umrumda oLur mu Sence ?
iLgi aLanıma Giren Tek Rep Var Oda TürkÇe Rap (;
Adam gibi bir soru sormadın sen senin burdaki tek amacın r10dakileri deli etmek. Türkçeyi boza boza yazmanın amacı bizi deli etmek sen bilgi işlem müdürü değil orda sana lavaboyu temizletmezler.