Adam gibi bir soru sormadın sen senin burdaki tek amacın r10dakileri deli etmek. Türkçeyi boza boza yazmanın amacı bizi deli etmek sen bilgi işlem müdürü değil orda sana lavaboyu temizletmezler.
Adam Gißi Soru Sordum ßunu Sen AnLamak iStediğin Gißi AnLadıySan O da ßenim Sorunum DeğiL..
AmaCım Şuydu Diye Her Postum da SöyLemiCem Çünki iLkin de AnLamıyan DiğerLerinde de AnLamıcaktır..
Evet HakLısın ßana Lavaßoyu TemizLetmiyoLar Çünki O ßenim iŞim DeğiL (: