Orta OkuLda ŞutLanmış oLsa idim Şuanda özeL ßir Hastane de ßiLgi işLem Müdür'ü oLamazdım..
ßenim AmaCaım Adam Gißi Sorduğum Soruma Adam Gißi Cevap aLaßiLmekti..
SaoLsunLar ßir Kaç ArkadaŞımız YardımCı oLmaya çaLıştıLar..
DiğerLeri de YardımCı oLmak Yerin -Rep'LediLer..
Peki ßu ßenim Umrumda oLur mu Sence ?
iLgi aLanıma Giren Tek Rep Var Oda TürkÇe Rap (;
Hangi sağlık ocağı ?
Eğer doğruysa seni oraya müdür yapan beyinsizede selam olsun.