<div> mi yoksa <table> mı?
60
●4.387
- 23-06-2008, 01:28:11ben alttan baktım üsten baktım sağdan soldan abktım bi b*k anlayamadım daha bu div nasıl yapılıyor diye :dPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:29:35Üyeliği durdurulduIE olmasa çok kolay olacakPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:30:50Al benden de o kadar...omurtlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Israrla bakmaya devam ediyorum... - 23-06-2008, 01:34:12mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAbi sadece bakmayla olmuyo ya, önemli olan mantığını çözmekomurtlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 23-06-2008, 01:36:23Üyeliği durdurulduYakın bir zaman da CSS ile tablosuz tasarım yapmak adına bir ders hazırlamayı düşünüyorum, umarım başlarım başlarsam zaten gerisi gelicekmtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Şöyle gerçek bir web arayüz çizip öyle anlatmayı düşünüyorum. Bu zamana kadar gördüğüm CSS ile tablosuz tasarım derslerinin neredeyse hepsi arayüz tasarımı olmadan sadece basit bir şekilde olayı ele almışlar, tabi bunun yanında iyi anlatanlar da yok değil.
@omurtlak yabancı olarak çok sağlam "web standartları", "xhtml-css" ile ilgili makaleler ve kitaplar var ama malesef Türkçe olarak henüz böyle bir kitap yok. - 23-06-2008, 01:39:39Türkiyede pek fazla css kaynakları yok.Benim gördüğüm tek Fatih Hayrioğlu'nun not defteri Fatih Hayrioğlu'nun bilgi dağarcığı burası var.Gerçektende çok güzel anlatıyo ve yazdıklarınızı, yorumları dikkate alıyo.
Tavsiye ederim.
