Konu
<div> mi yoksa <table> mı?
23-06-2008, 01:28:11
#12
omurtlak
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün bi göz attımda css'e kolay gibi gözüküyo üstten bakınca (:
ben alttan baktım üsten baktım sağdan soldan abktım bi b*k anlayamadım daha bu div nasıl yapılıyor diye :d