Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün bi göz attımda css'e kolay gibi gözüküyo üstten bakınca (:
ben alttan baktım üsten baktım sağdan soldan abktım bi b*k anlayamadım daha bu div nasıl yapılıyor diye :d