<div> mi yoksa <table> mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

<div> mi yoksa <table> mı?

60

●

4.387

  • R10.net
  • Google ve Arama Motorları
  • Google Optimizasyon
  • <div> mi yoksa <table> mı?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23-06-2008, 01:40:47
    #19
    omurtlak
    omurtlak
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın bir zaman da CSS ile tablosuz tasarım yapmak adına bir ders hazırlamayı düşünüyorum, umarım başlarım başlarsam zaten gerisi gelicek . Şöyle gerçek bir web arayüz çizip öyle anlatmayı düşünüyorum. Bu zamana kadar gördüğüm CSS ile tablosuz tasarım derslerinin neredeyse hepsi arayüz tasarımı olmadan sadece basit bir şekilde olayı ele almışlar, tabi bunun yanında iyi anlatanlar da yok değil.

    @omurtlak yabancı olarak çok sağlam "web standartları", "xhtml-css" ile ilgili makaleler ve kitaplar var ama malesef Türkçe olarak henüz böyle bir kitap yok.
    yabancı falan hiç fark saymaz yabancı olunca daha iyi anlıyom aksine bu yabancı kitabı ne adı altında bulabileceğim peki
  • 23-06-2008, 01:41:29
    #20
    eNerGy
    eNerGy
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede pek fazla css kaynakları yok.Benim gördüğüm tek Fatih Hayrioğlu'nun not defteri Fatih Hayrioğlu'nun bilgi dağarcığı burası var.Gerçektende çok güzel anlatıyo ve yazdıklarınızı, yorumları dikkate alıyo.
    Tavsiye ederim.
    Sevgili Mehmet Doğan hocamızın blogu ALTI ÜSTÜ TASARIM ? Mehmet Doğan 'da var ama artık yeni yazıları yok bıraktı yazmayı ama eski yazılarında çok değerli bilgiler var.

    @omurtlak --> http://www.amazon.com/Web-Standards-.../dp/1590593812
    http://www.amazon.com/Learning-Web-D...4174569&sr=8-1
    http://www.amazon.com/High-Performan...4174569&sr=8-3
    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...reyzeldmanprA/
    http://www.amazon.co.uk/CSS-Pocket-R...ef=pd_sim_b_15
    http://www.amazon.co.uk/Web-Standard...908742-9603157
    http://www.amazon.co.uk/More-Eric-Me...ef=pd_sim_b_22
    http://www.amazon.co.uk/Beginning-CS...ef=pd_sim_b_21
    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...reyzeldmanprA/
    http://www.amazon.co.uk/CSS-Mastery-...ref=pd_sim_b_3
    http://www.amazon.co.uk/ZEN-CSS-Desi...ref=pd_sim_b_6

    Yukarıdakilerin hepsi çok sağlam kitaplardır. Ayrıca elimde yukarıdaki gibi Ingilizce bazı XHTML & CSS kitapları var PDF olarak ama marez kitaplar isteyenler ile paylaşabilirim tabiki özelden
  • 23-06-2008, 10:57:41
    #21
    berkay_y
    berkay_y
    arkadaşlar abartmayalım tamam ie da sorun veriyor ama örnekleri incelerseniz basitçe yaparsanız ama diyorsanızki ben bu işlere yeni başladım o zaman ayrı lafım yok ama şunu tekrar söleyeyim css zor değil aksine basit hatta çok basit frontpage in zaten css editörü var onu kullanın bilmiyorsanız.
  • 23-06-2008, 11:01:26
    #22
    berkay_y
    berkay_y
    alın size benden örnek
    <div id="div1">&nbsp;</div>
    css kodlarınız;

    #div1       { text-align: center; width: 950; height: 150; background-color: #333333;}
    kendinize göre şekillendirin gerisini
    iyi çalışmalar
  • 23-06-2008, 11:12:30
    #23
    gokhans19
    gokhans19
    İyi ben şanslıyım o zaman.Bloggerde div kullanıyoruz çünkü
  • 23-06-2008, 11:13:38
    #24
    eNerGy
    eNerGy
    Üyeliği durduruldu
    berkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alın size benden örnek
    <div id="div1">&nbsp;</div>
    css kodlarınız;
    #div1       { text-align: center; width: 950; height: 150; background-color: #333333;}
    kendinize göre şekillendirin gerisini
    iyi çalışmalar
    Bunu ne için kullanıcan acaba?

    Ayrıca sanırım hiç büyük çaplı bir arayüz kodlamdın eğer kodlasaydın IE için ne kadar sorunlar çıktığını görürdün.
  • 23-06-2008, 11:15:34
    #25
    SpYCoD3r
    SpYCoD3r
    divlerin en büyük yararı tabledan daha az kod kalabalığı yapmasıdır. dive sadece id veya class ile stil atarız tableda yok cellpading yok border derken bir sürü kod oluşur.Arama motorlarının içeriğe daha hızlı ve kolay ulaşması için az kod her zaman yararlıdır..
  • 23-06-2008, 15:25:38
    #26
    berkay_y
    berkay_y
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu ne için kullanıcan acaba?
    Ayrıca sanırım hiç büyük çaplı bir arayüz kodlamdın eğer kodlasaydın IE için ne kadar sorunlar çıktığını görürdün.
    kodladım çok kodladım hemde biliyorum sorun çıkardığını fakat kurallarına göre yaparsan çokda zor birşey değil korkulmamasının gerektiğini söylemek istiyorum sadecene.
  • 23-06-2008, 15:30:22
    #27
    Kavi
    Kavi
    Üyeliği durduruldu
    div tabii ki tabii İE asabını bozabilr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      Smm PanelHostingSmm PanelSmm PanelSmm panelTakipçi satın alSmm PanelHostingAntalya HaberTrendyol InfluencerHostingSeo
      İpucu
      Tehlike anında beraber olduğunuz insana aşık olma ihtimaliniz 2 kat daha fazladır.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      42.419 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.405.070
      Mesajlar:
      29.832.547
      Üyeler:
      223.251
      Son kayıt olan üye
      emrebilgac
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol