Bunu ne için kullanıcan acaba?
Ayrıca sanırım hiç büyük çaplı bir arayüz kodlamdın eğer kodlasaydın IE için ne kadar sorunlar çıktığını görürdün.
kodladım çok kodladım hemde biliyorum sorun çıkardığını fakat kurallarına göre yaparsan çokda zor birşey değil korkulmamasının gerektiğini söylemek istiyorum sadecene.