<div> mi yoksa <table> mı?
60
●4.387
- 23-06-2008, 01:03:36Üyeliği durdurulduUmarım DIV kullanımını biliyorsundur :=)berkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2008, 01:17:32<div> kullanmayım bilmez olurmuyumeNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende sölediğin şeye bak
- 23-06-2008, 01:18:28Üyeliği durdurulduYok yani CSS'i iyi bilmen gerekiyor, CSS hack yöntemleri, CSS kutu falan ondan sordumberkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Div gerçekten baş ağırtabiliyor bazen, IE sağolsun