Konu
<div> mi yoksa <table> mı?
23-06-2008, 01:03:36
#6
eNerGy
Üyeliği durduruldu
berkay_y adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ok div kullanıcam
Umarım DIV kullanımını biliyorsundur :=)