Konu
<div> mi yoksa <table> mı?
23-06-2008, 01:17:32
#8
berkay_y
eNerGy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım DIV kullanımını biliyorsundur :=)
<div> kullanmayım bilmez olurmuyum
sende sölediğin şeye bak