Konu
<div> mi yoksa <table> mı?
23-06-2008, 01:34:12
#16
Peksoft
mtn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Al benden de o kadar...
Israrla bakmaya devam ediyorum...
omurtlak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben alttan baktım üsten baktım sağdan soldan abktım bi b*k anlayamadım daha bu div nasıl yapılıyor diye :d
Abi sadece bakmayla olmuyo ya, önemli olan mantığını çözmek