omurtlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben alttan baktım üsten baktım sağdan soldan abktım bi b*k anlayamadım daha bu div nasıl yapılıyor diye :d
Al benden de o kadar...

Israrla bakmaya devam ediyorum...