• 16-07-2014, 10:52:52
    #37
    Bütün ümidim gençliktedir
    Şu küfürlü mesajları bi rapor edin de görelim bakalım.

    Tapatalk ile gonderilmistir.
  • 16-07-2014, 10:57:25
    #38
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    editttt (Okuyanlar bilgiyi edindi, emeğimin karşılığı küfürlü pmler olmamalıydı.)
    hocam biz okuyamadık ama. yeni konunuzu bekliyoruz...

    annem hep kötü söz sahibinindir derdi )

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-07-2014, 11:26:41
    #39
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam baya bi yol gösterdi şahsen bende ondan fikir edindim ve işime etkisi oldu.
    akıl akıldan üstündür. bende o yüzden merak ettim. görünen o ki ortada rutinin dışına çıkan farklı bir bakış açısı, yol, yöntem var ama biz bilgiden faydalanamadık
  • 16-07-2014, 11:32:15
    #40
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş güzel bir yöntem bulmuş deneme yapmış ve uygulamaya geçmiş meyvesinide yiyor

    Denediği tecrübe ettiği bilgileri paylaşmıştı.

    Ancak ne yazık ki kendini bilmez densiz insanlar yüzünden bu arkadaş gibi insanların tecrübelerini suistimal ediyorlar.

    Adam sanki a'dan z'ye bütün bilgileri vericek ya.. Armut piş ağzıma düş istiyor forumdakiler.

    "Abi hangi sektördesin" , "Abi bize kelime söylesene" , "abi nolursun" diye başlarlar... Sonra l.a..n sizinde bi tarafınız kalktı iki site yaptınız adam mı oldunuz gibi söylemlere girerler. Bu zihniyettekilere günahını bile vermiceksin işte.

    Bu yüzden konu sahibi arkadaşa hak verip iyikide içeriği kaldırdı diyorum. Adam baya bi yol gösterdi şahsen bende ondan fikir edindim ve işime etkisi oldu.
    hadi hadi başkan aldın sen bilgiyi mesajı kaldırmasına tabi hak verirsin sende bizim gibi geç kalsaydın görürdüm sen :}
  • 16-07-2014, 11:51:00
    #41
    ben olsam, yaptığım şeyin doğruluğuna inanıyorsam küfür edenleri falan sallamazdım. laflarını bile etmezdim, 'yok' muamelesi yapardım. kendi kendine konuşsun dursun.

    size de tavsiye ederim. bazılarına yapılabilecek en iyi muamele budur. görmüyorum ben seni, duymuyorum, önemsemiyorum...internette çok olur bu ve buna benzer şeyler. birkaç 'aldırmama' alıştırması yaptınız mı alışırsınız.
  • 16-07-2014, 13:34:39
    #42
    Bütün ümidim gençliktedir
    birkideneme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam, yaptığım şeyin doğruluğuna inanıyorsam küfür edenleri falan sallamazdım. laflarını bile etmezdim, 'yok' muamelesi yapardım. kendi kendine konuşsun dursun.

    size de tavsiye ederim. bazılarına yapılabilecek en iyi muamele budur. görmüyorum ben seni, duymuyorum, önemsemiyorum...internette çok olur bu ve buna benzer şeyler. birkaç 'aldırmama' alıştırması yaptınız mı alışırsınız.
    Aynen öyle. Duymamazlıktan geleceksiniz. Rapor edin biz ilgilenelim o arkadaşlarla. Hayatın her alanında var böyle kişiler. Fakat pireye kızıp yorgan yakmakta doğru değil.

    Ayrıca paylaşım karşılık beklemeden yapılırsa güzeldir. Tabii ki insan karşılığında güzel şeyler bekliyor. Fakat herkes böyle yaparsa, o zaman zaten az olan paylaşım yapma özelliği tamamen biter. Bu sebeple kimseye aldırmayın. Sakin olun. Varsa sıkıntılı arkadaşlar bize havale edin.

    Paylaşımları körelten arkadaşlara da buradan mesaj vereyim. Yok şunu da ver, bunu da ver gibi laflarla kimseyi sıkmayın. Kimse size birşeyleri söylemeye mecbur değil. Ayrıca eleştiri yapacaksanız, karşınızdakini kırmadan yapın. Paylaşımın doğruluğu hakkında şüpheleriniz olabilir. Bu şüphelerinizi, mantıklı açıklamalarla, kibar bir şekilde dile getirin.

    @Image; , sizde paylaşımı konuya tekrar ekleyin lütfen. Eğer gerçekten küfür edenler yüzünden konuyu sildiyseniz, o mesajları yada konuşmaları rapor edin. Ya da bana özel mesaj atın. Bu arkadaşlara kızıp da konuyu silmek, mesajınızı beğenenlere ve size teşekkür edenlere karşı da yapılmış bir yanlış olur.

    Neyse çok uzatmayayım. Vermek istediğim mesajı herkesin aldığına inanıyorum. İyi çalışmalar.
  • 16-07-2014, 18:41:55
    #43
    Kusura bakmayın yeni gördüm mesajları. Fazla ilgi çeken bir konu değildi vakti zamanında. Ne oldu da canlandı bu konum bilmiyorum neden sildiğimi açıklayım konumun. Bu yöntemin amacı sadece bakış açımızı genişletmekti. Ben de hep yeni şeyler araştırıyorum ve bunları bir yönteme çevirdim. Bunu yaparsanız para kazanırız diye bir durumda söz konusu değil. Çok çalışmak emek vermek gerekir. Kusura bakmasın kimse benim babamın oğlu değil kimseye her şeyiyle yardım edemem sadece fikir verebilirim. Çünkü bulacağı yeni bir yöntem ile belki benden daha çok kazanabilir. Bu forumda yeniyim ama arkadaşlar çok hazırcılar bu şekilde para kazanamıyoruz malesef. Yönteme gelince müsait bir zamanımda tekrar yazacağım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:41:55 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:38 --

    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu olaya uyuz oluyorum. Bilgi veriyorsan kim ne derse desin orada durmali o. Bir kac kisi kotu birsey diye vazgectiysen bir daha mumkunse birsey paylasma. Bana sayfalarca kufur edenler hakaret edenler oluyor her yazimda tartisma cikar ama ben yine de yazdiklarimi silmiyorum. 3-5 kisi kufreder 30-50 kisi yazinizi begenir.


    Ek olarak yaptiginiz sistem spamdan oteye gecmez gunu kurtarmak amacli kazanc saglanir. Surekli gelir icin marka olmak sart.
    Tamamen katılıyorum hocam
  • 16-07-2014, 18:56:22
    #44
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş güzel bir yöntem bulmuş deneme yapmış ve uygulamaya geçmiş meyvesinide yiyor

    Denediği tecrübe ettiği bilgileri paylaşmıştı.

    Ancak ne yazık ki kendini bilmez densiz insanlar yüzünden bu arkadaş gibi insanların tecrübelerini suistimal ediyorlar.

    Adam sanki a'dan z'ye bütün bilgileri vericek ya.. Armut piş ağzıma düş istiyor forumdakiler.

    "Abi hangi sektördesin" , "Abi bize kelime söylesene" , "abi nolursun" diye başlarlar... Sonra l.a..n sizinde bi tarafınız kalktı iki site yaptınız adam mı oldunuz gibi söylemlere girerler. Bu zihniyettekilere günahını bile vermiceksin işte.

    Bu yüzden konu sahibi arkadaşa hak verip iyikide içeriği kaldırdı diyorum. Adam baya bi yol gösterdi şahsen bende ondan fikir edindim ve işime etkisi oldu.
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın yeni gördüm mesajları. Fazla ilgi çeken bir konu değildi vakti zamanında. Ne oldu da canlandı bu konum bilmiyorum neden sildiğimi açıklayım konumun. Bu yöntemin amacı sadece bakış açımızı genişletmekti. Ben de hep yeni şeyler araştırıyorum ve bunları bir yönteme çevirdim. Bunu yaparsanız para kazanırız diye bir durumda söz konusu değil. Çok çalışmak emek vermek gerekir. Kusura bakmasın kimse benim babamın oğlu değil kimseye her şeyiyle yardım edemem sadece fikir verebilirim. Çünkü bulacağı yeni bir yöntem ile belki benden daha çok kazanabilir. Bu forumda yeniyim ama arkadaşlar çok hazırcılar bu şekilde para kazanamıyoruz malesef. Yönteme gelince müsait bir zamanımda tekrar yazacağım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:41:55 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:38 --



    Tamamen katılıyorum hocam
    O laf atanlar, kufur edenler, sagda solda laf carptiranlar belirli kisiler. Onlar "bana bak ne akdar kazandim" deyip deyip her baslikta, ama forumda bir kisiye yardim etmemis, sen ben konular acildiginda butun bilgisini paylasinca daldiran kisiler "eyvah, herkes kazanmaya baslayacak simdi" diye korkan kisiler. Halbuki herkesin rizkini Allah veriyor, biz bilipte paylasmayacak kadar karaktersiz degiliz kimse kusura bakmasin.

    Ama bu konuda ve diger konularda da oldugu gibi, bir yerden sonra hakikaten insana gina geliyor; hem bu kisilerden hem yazdiginiz onlarca bilgiye ragmen "armut pis agzima dus" diyenlerden. Ama paylasmaya devam...
  • 16-07-2014, 21:47:29
    #45
    bu mantıkla toplanmış 50k belki daha fazla kelime var elimde makul ve mantıklı bir yol
    nasıl kullanacağınız size kalmış

    2011-12 de bu kelimeleri toplayan sitelerden aldığım yığınla kelime de var

    arkadaşlarla sadece bu kelimeleri site içinde yeniden aratarak içerik üretiyorduk çokda çılgın rakamlar kazandık

    search text tbs scrapebox bu üçlü çok güçlüydü

    mantık asında basit ama google ve diğer arama motorları ssl geçtikten sonra oturum açan kullanıcıların kelimelerini vermiyor

    elinizdekileri değerlendirseniz yine hit alırsınız...

    bu işin blackhat bağlantılı olduğunu unutmamakta yarar var.