Arkadaş güzel bir yöntem bulmuş deneme yapmış ve uygulamaya geçmiş meyvesinide yiyor
Denediği tecrübe ettiği bilgileri paylaşmıştı.
Ancak ne yazık ki kendini bilmez densiz insanlar yüzünden bu arkadaş gibi insanların tecrübelerini suistimal ediyorlar.
Adam sanki a'dan z'ye bütün bilgileri vericek ya.. Armut piş ağzıma düş istiyor forumdakiler.
"Abi hangi sektördesin" , "Abi bize kelime söylesene" , "abi nolursun" diye başlarlar... Sonra l.a..n sizinde bi tarafınız kalktı iki site yaptınız adam mı oldunuz gibi söylemlere girerler. Bu zihniyettekilere günahını bile vermiceksin işte.
Bu yüzden konu sahibi arkadaşa hak verip iyikide içeriği kaldırdı diyorum. Adam baya bi yol gösterdi şahsen bende ondan fikir edindim ve işime etkisi oldu.
Kusura bakmayın yeni gördüm mesajları. Fazla ilgi çeken bir konu değildi vakti zamanında. Ne oldu da canlandı bu konum bilmiyorum neden sildiğimi açıklayım konumun. Bu yöntemin amacı sadece bakış açımızı genişletmekti. Ben de hep yeni şeyler araştırıyorum ve bunları bir yönteme çevirdim. Bunu yaparsanız para kazanırız diye bir durumda söz konusu değil. Çok çalışmak emek vermek gerekir. Kusura bakmasın kimse benim babamın oğlu değil kimseye her şeyiyle yardım edemem sadece fikir verebilirim. Çünkü bulacağı yeni bir yöntem ile belki benden daha çok kazanabilir. Bu forumda yeniyim ama arkadaşlar çok hazırcılar bu şekilde para kazanamıyoruz malesef. Yönteme gelince müsait bir zamanımda tekrar yazacağım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:41:55 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:38 --
Tamamen katılıyorum hocam
O laf atanlar, kufur edenler, sagda solda laf carptiranlar belirli kisiler. Onlar "bana bak ne akdar kazandim" deyip deyip her baslikta, ama forumda bir kisiye yardim etmemis, sen ben konular acildiginda butun bilgisini paylasinca daldiran kisiler "eyvah, herkes kazanmaya baslayacak simdi" diye korkan kisiler. Halbuki herkesin rizkini Allah veriyor, biz bilipte paylasmayacak kadar karaktersiz degiliz kimse kusura bakmasin.
Ama bu konuda ve diger konularda da oldugu gibi, bir yerden sonra hakikaten insana gina geliyor; hem bu kisilerden hem yazdiginiz onlarca bilgiye ragmen "armut pis agzima dus" diyenlerden. Ama paylasmaya devam...