ben olsam, yaptığım şeyin doğruluğuna inanıyorsam küfür edenleri falan sallamazdım. laflarını bile etmezdim, 'yok' muamelesi yapardım. kendi kendine konuşsun dursun.

size de tavsiye ederim. bazılarına yapılabilecek en iyi muamele budur. görmüyorum ben seni, duymuyorum, önemsemiyorum...internette çok olur bu ve buna benzer şeyler. birkaç 'aldırmama' alıştırması yaptınız mı alışırsınız.