SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş güzel bir yöntem bulmuş deneme yapmış ve uygulamaya geçmiş meyvesinide yiyor

Denediği tecrübe ettiği bilgileri paylaşmıştı.

Ancak ne yazık ki kendini bilmez densiz insanlar yüzünden bu arkadaş gibi insanların tecrübelerini suistimal ediyorlar.

Adam sanki a'dan z'ye bütün bilgileri vericek ya.. Armut piş ağzıma düş istiyor forumdakiler.

"Abi hangi sektördesin" , "Abi bize kelime söylesene" , "abi nolursun" diye başlarlar... Sonra l.a..n sizinde bi tarafınız kalktı iki site yaptınız adam mı oldunuz gibi söylemlere girerler. Bu zihniyettekilere günahını bile vermiceksin işte.

Bu yüzden konu sahibi arkadaşa hak verip iyikide içeriği kaldırdı diyorum. Adam baya bi yol gösterdi şahsen bende ondan fikir edindim ve işime etkisi oldu.
hadi hadi başkan aldın sen bilgiyi mesajı kaldırmasına tabi hak verirsin sende bizim gibi geç kalsaydın görürdüm sen :}