• 01-06-2014, 01:17:30
    #28
    Eline sağlık. Deneyeceğim.
  • 01-06-2014, 01:21:02
    #29
    edit
  • 16-07-2014, 02:32:55
    #30
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    editttt (Okuyanlar bilgiyi edindi, emeğimin karşılığı küfürlü pmler olmamalıydı.)
    Okuyamayanlar ne olacak?
    Yazık olmuş mesajlara...
  • 16-07-2014, 02:36:50
    #31
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    editttt (Okuyanlar bilgiyi edindi, emeğimin karşılığı küfürlü pmler olmamalıydı.)
    kardeş 3-5 kendini bilmez yüzünden çoğu kişiyi bu bilgilerden mahrum bıraktın kötü olmuş bu.
  • 16-07-2014, 03:06:57
    #32
    Küfürlü pmleri report edersen moderatörler ilgilenirler.Kimsenin kimseye küfür etme hakkı yok.
  • 16-07-2014, 03:15:37
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OrkunBAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş 3-5 kendini bilmez yüzünden çoğu kişiyi bu bilgilerden mahrum bıraktın kötü olmuş bu.
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfürlü pmleri report edersen moderatörler ilgilenirler.Kimsenin kimseye küfür etme hakkı yok.
    Arkadaslara katiliyorum, moderatorler gerekeni yapacaklardir, kufur edenler mutlaka verdiginiz bilgiler kendi cikarlarina ters dustugunden yapmistir, konuyu tekrar yayinlarsaniz sevinirim Kolay gelsin.
  • 16-07-2014, 10:31:22
    #34
    Image adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    editttt (Okuyanlar bilgiyi edindi, emeğimin karşılığı küfürlü pmler olmamalıydı.)
    Ben de bu olaya uyuz oluyorum. Bilgi veriyorsan kim ne derse desin orada durmali o. Bir kac kisi kotu birsey diye vazgectiysen bir daha mumkunse birsey paylasma. Bana sayfalarca kufur edenler hakaret edenler oluyor her yazimda tartisma cikar ama ben yine de yazdiklarimi silmiyorum. 3-5 kisi kufreder 30-50 kisi yazinizi begenir.


    Ek olarak yaptiginiz sistem spamdan oteye gecmez gunu kurtarmak amacli kazanc saglanir. Surekli gelir icin marka olmak sart.
  • 16-07-2014, 10:39:55
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuya arama motorlarından ordan burdan insanlar girecek ve zaman kaybedecek. Mesajların silinmesi ne kadar saçma. Mesajlar silineceğine konu silinsin. İnsanlar zaman kaybetmesin.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-07-2014, 10:41:58
    #36
    mevzuyu merak ettim ama geç kalmışız.
    silinmeden önce okuyanlardan biri konuyu özet geçse iyi olurdu