editttt (Okuyanlar bilgiyi edindi, emeğimin karşılığı küfürlü pmler olmamalıydı.)
Ben de bu olaya uyuz oluyorum. Bilgi veriyorsan kim ne derse desin orada durmali o. Bir kac kisi kotu birsey diye vazgectiysen bir daha mumkunse birsey paylasma. Bana sayfalarca kufur edenler hakaret edenler oluyor her yazimda tartisma cikar ama ben yine de yazdiklarimi silmiyorum. 3-5 kisi kufreder 30-50 kisi yazinizi begenir.
Ek olarak yaptiginiz sistem spamdan oteye gecmez gunu kurtarmak amacli kazanc saglanir. Surekli gelir icin marka olmak sart.