Kusura bakmayın yeni gördüm mesajları. Fazla ilgi çeken bir konu değildi vakti zamanında. Ne oldu da canlandı bu konum bilmiyorum neden sildiğimi açıklayım konumun. Bu yöntemin amacı sadece bakış açımızı genişletmekti. Ben de hep yeni şeyler araştırıyorum ve bunları bir yönteme çevirdim. Bunu yaparsanız para kazanırız diye bir durumda söz konusu değil. Çok çalışmak emek vermek gerekir. Kusura bakmasın kimse benim babamın oğlu değil kimseye her şeyiyle yardım edemem sadece fikir verebilirim. Çünkü bulacağı yeni bir yöntem ile belki benden daha çok kazanabilir. Bu forumda yeniyim ama arkadaşlar çok hazırcılar bu şekilde para kazanamıyoruz malesef. Yönteme gelince müsait bir zamanımda tekrar yazacağım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:41:55 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:38 --

iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bu olaya uyuz oluyorum. Bilgi veriyorsan kim ne derse desin orada durmali o. Bir kac kisi kotu birsey diye vazgectiysen bir daha mumkunse birsey paylasma. Bana sayfalarca kufur edenler hakaret edenler oluyor her yazimda tartisma cikar ama ben yine de yazdiklarimi silmiyorum. 3-5 kisi kufreder 30-50 kisi yazinizi begenir.


Ek olarak yaptiginiz sistem spamdan oteye gecmez gunu kurtarmak amacli kazanc saglanir. Surekli gelir icin marka olmak sart.
Tamamen katılıyorum hocam