• 04-04-2014, 18:49:49
    #19
    Bana gore sacma olan birseye sacma deme hakkim vardir, istersem cop konu bile diyebilirim. Emege saygiyi bilirim ama gereksiz birsey icin de emek var diyip super olmus diyemem.

    Ek olarak asagidaki gibi birsey kullanilmis. Google muhendisi bile kendisi sistemin nasil calistigini bilmiyor. Bu sekilde orneklemen yanlis olmus. Bilgisayar ekranina okuyup uflemem sitemi ust siraya cikartmada yardimci oluyor tezini de reddedemezsin senin mantigina gore.

    Alıntı
    sen burada google mühendisi değilsin
  • 04-04-2014, 19:10:42
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum ben dersin geçersin yaa. Nedir yani saçma, sazan vb. hoş olmayan kelimeleri kullanıyorsunuz. Ne gerek var kendinizi strese sokuyorsunuz.
    Olurmu Alper
    Herkes kendi seviyesine çekmeye çalışıcak, Laf sokma yarışına girecek, Aşağılamaya çalışıcak vs.. vs... İnsanı 2 satır paylaşım yapmaya pişman edicekler.

    Foruma post atmayı bilen herkes SEO'cu bu ülkede

    Konuya iyi yönden bakmak gerekirse,

    Bu konu sayesinde ne kadar çok "Aklını gereği gibi kullanamayan" varmış aramızda görmüş oluyoruz.
  • 04-04-2014, 19:26:50
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olurmu Alper
    Herkes kendi seviyesine çekmeye çalışıcak, Laf sokma yarışına girecek, Aşağılamaya çalışıcak vs.. vs... İnsanı 2 satır paylaşım yapmaya pişman edicekler.

    Foruma post atmayı bilen herkes SEO'cu bu ülkede

    Konuya iyi yönden bakmak gerekirse,

    Bu konu sayesinde ne kadar çok "Aklını gereği gibi kullanamayan" varmış aramızda görmüş oluyoruz.
    burada makale paylaşımı değil link paylaşımı var ve bunun sen de farkındasın.

    Eğer samimi olsaydı, maksadı yalnızca bilgi paylaşmak olsaydı, buraya içi boş şeyler yazmaz; verdiği linkteki kısa iki satırlık açıklamayı buraya yapıştırırdı. Amacı yalnızca ziyaretçi çekmek.

    Farkındamısın bilmiyorum fakat iki mesajında da "aklını gereği gibi kullanmayanlar" , " Bir insanın her haraketinde bir art niyet arayan kişilik, kişiliğini kötülüklere kaptırmış kişilerdir." örnekleri verip "laf sokmayı" eleştiriyorsun.

    Bunları yapmana rağmen yazdığım bu mesaj dahil hiçbir mesajımda sana laf sokmaya çalışmadım.
  • 04-04-2014, 19:43:50
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yeniliklere kapalı bi' millet olduğumuzu bu konuyla tescillendirdiğiniz için teşekkür ederim, iyi ki varsınız canlar
  • 04-04-2014, 21:47:18
    #23
    Yönetici onayı bekliyor
    belgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada makale paylaşımı değil link paylaşımı var ve bunun sen de farkındasın.

    Eğer samimi olsaydı, maksadı yalnızca bilgi paylaşmak olsaydı, buraya içi boş şeyler yazmaz; verdiği linkteki kısa iki satırlık açıklamayı buraya yapıştırırdı. Amacı yalnızca ziyaretçi çekmek.

    Farkındamısın bilmiyorum fakat iki mesajında da "aklını gereği gibi kullanmayanlar" , " Bir insanın her haraketinde bir art niyet arayan kişilik, kişiliğini kötülüklere kaptırmış kişilerdir." örnekleri verip "laf sokmayı" eleştiriyorsun.

    Bunları yapmana rağmen yazdığım bu mesaj dahil hiçbir mesajımda sana laf sokmaya çalışmadım.
    Sana cevap vermek bile gereksiz. Benden alıntı yapmayı bırak lütfen.
  • 04-04-2014, 22:09:52
    #24
    Üyeliği durduruldu
    la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim
  • 04-04-2014, 22:09:40
    #25
    belgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim
    he de gec hocam bunlar boyle ben kabullendim.
  • 07-04-2014, 06:36:03
    #27
    Üyeliği durduruldu
    belgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    http://humanstxt.org/humans/tag/turkey/ burada da ülkemiz sazanlarını inceleyebilirsiniz.
    Şimdi benim de sitemde human text var ve bende o kategorinin içindeyim ve de sen bana durup dururken "sazan" dedin.

    Napayım şimdi senin seviyene inip bende sana laf mı sokayım

    Yoksa bir hayvan ismi ile mi hitap edeyim ?

    Hangisini tercih edersin