belgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


http://humanstxt.org/humans/tag/turkey/ burada da ülkemiz sazanlarını inceleyebilirsiniz.
Şimdi benim de sitemde human text var ve bende o kategorinin içindeyim ve de sen bana durup dururken "sazan" dedin.

Napayım şimdi senin seviyene inip bende sana laf mı sokayım

Yoksa bir hayvan ismi ile mi hitap edeyim ?

Hangisini tercih edersin