kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olurmu Alper
Herkes kendi seviyesine çekmeye çalışıcak, Laf sokma yarışına girecek, Aşağılamaya çalışıcak vs.. vs... İnsanı 2 satır paylaşım yapmaya pişman edicekler.

Foruma post atmayı bilen herkes SEO'cu bu ülkede

Konuya iyi yönden bakmak gerekirse,

Bu konu sayesinde ne kadar çok "Aklını gereği gibi kullanamayan" varmış aramızda görmüş oluyoruz.
burada makale paylaşımı değil link paylaşımı var ve bunun sen de farkındasın.

Eğer samimi olsaydı, maksadı yalnızca bilgi paylaşmak olsaydı, buraya içi boş şeyler yazmaz; verdiği linkteki kısa iki satırlık açıklamayı buraya yapıştırırdı. Amacı yalnızca ziyaretçi çekmek.

Farkındamısın bilmiyorum fakat iki mesajında da "aklını gereği gibi kullanmayanlar" , " Bir insanın her haraketinde bir art niyet arayan kişilik, kişiliğini kötülüklere kaptırmış kişilerdir." örnekleri verip "laf sokmayı" eleştiriyorsun.

Bunları yapmana rağmen yazdığım bu mesaj dahil hiçbir mesajımda sana laf sokmaya çalışmadım.