Katılmıyorum ben dersin geçersin yaa. Nedir yani saçma, sazan vb. hoş olmayan kelimeleri kullanıyorsunuz. Ne gerek var kendinizi strese sokuyorsunuz.
Olurmu Alper
Herkes kendi seviyesine çekmeye çalışıcak, Laf sokma yarışına girecek, Aşağılamaya çalışıcak vs.. vs... İnsanı 2 satır paylaşım yapmaya pişman edicekler.
Foruma post atmayı bilen herkes SEO'cu bu ülkede
Konuya iyi yönden bakmak gerekirse,
Bu konu sayesinde ne kadar çok "Aklını gereği gibi kullanamayan" varmış aramızda görmüş oluyoruz.