burada makale paylaşımı değil link paylaşımı var ve bunun sen de farkındasın.
Eğer samimi olsaydı, maksadı yalnızca bilgi paylaşmak olsaydı, buraya içi boş şeyler yazmaz; verdiği linkteki kısa iki satırlık açıklamayı buraya yapıştırırdı. Amacı yalnızca ziyaretçi çekmek.
Farkındamısın bilmiyorum fakat iki mesajında da "aklını gereği gibi kullanmayanlar" , " Bir insanın her haraketinde bir art niyet arayan kişilik, kişiliğini kötülüklere kaptırmış kişilerdir." örnekleri verip "laf sokmayı" eleştiriyorsun.
Bunları yapmana rağmen yazdığım bu mesaj dahil hiçbir mesajımda sana laf sokmaya çalışmadım.
Sana cevap vermek bile gereksiz. Benden alıntı yapmayı bırak lütfen.