• 04-04-2014, 17:15:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.google.com/humans.txt

    Cevap yeterli olur sanırım sizin için ve konunun önemini bilmeyenler için.

    Gereksiz ve saçma olan şey bence sizin bu yersiz cevabınız. Gün içinde onca lüzumsuz konu açılıyor bu kategoriye bence negatif enerjinizi ve yorumunuzu o konulara saklayın siz.

    Zaten kimse idda etmiyor SERP veya SEO ile ilgili var diye. Azıcık araştırırsanız anlarsınız var oluş sebebini.

    Not Human.txt G+'dan evvel oluşan bir yapı'dır. Çok fazla meşhur olamasının sebebi google kadar bütük bir yapı olmamasıdır.
    ilk mesajımı dikkatli oku, ondan sonra cevabını gözden geçir. okumak zahmetli geliyorsa ilgili kısmı aşağıya yapıştırıyorum

    Alıntı
    "google yalnızca robots.txt'ye espri olsun diye google.com/humans.txt dosyası koymuş."
    bana bir tane humans.txt'nin önemini anlatan google kaynaklı makale gösterebilirmisin . gösteremezsin, çünkü yok.

    "çok fazla meşhur olmamak" ne anlama gelir anlamadım, size hatırlatayım burası; bu konunun açıldığı yer Google Optimizasyon > Serp İpucu >

    Google ile ilgisi olmayan bir konunun, üstelik seo'ya hiçbir katkısı olmayan saçma sapan bir txt dosyasının yalnızca "siteye hit gelsin de nereden gelirse gelsin" mantığı ile paylaşımına karşıyım.
  • 04-04-2014, 17:21:16
    #11
    belgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mesajımı dikkatli oku, ondan sonra cevabını gözden geçir. okumak zahmetli geliyorsa ilgili kısmı aşağıya yapıştırıyorum



    bana bir tane humans.txt'nin önemini anlatan google kaynaklı makale gösterebilirmisin . gösteremezsin, çünkü yok.

    "çok fazla meşhur olmamak" ne anlama gelir anlamadım, size hatırlatayım burası; bu konunun açıldığı yer Google Optimizasyon > Serp İpucu >

    Google ile ilgisi olmayan bir konunun, üstelik seo'ya hiçbir katkısı olmayan saçma sapan bir txt dosyasının yalnızca "siteye hit gelsin de nereden gelirse gelsin" mantığı ile paylaşımına karşıyım.

    Şimdi öncelikle canım kardeşim, sen burada google mühendisi değilsin, kesinlikle etkisi yok demen başlı başına yanlış, sen sadece yorumcusu, hepimiz bu sektörde yorumcuyuz, iyi yorumlayan, iyi anlayan bişeyler yapabilmekte. Hiç kimse burada en saçma mevzuda bile bunun ve ya herhangi başka bir mevzunun SEO'ya etkisi yoktur diyemez. Matts Cutts bile kendi ile 3 ay aralıklarla çelişiyorken, bu özgüven size zarar verir benden söylemesi.. konuda çok yeşillendi gerek yok, okuyan içine sinen uygular içine sinmeyen basar geri döner, ben art niyet arıyorum burada ve bu hiç hoş değil.

    Ayrıca dediğim gibi yorumluyoruz, ben etkisi olduğunu düşünmüşüm ki yazmışım, kimseye beylik laflar etmemek içinde emin değilim demişim. Asıl samimi olmayan çok biliyor tavırlıdır bu sektörde.
  • 04-04-2014, 17:44:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    keboozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi öncelikle canım kardeşim, sen burada google mühendisi değilsin, kesinlikle etkisi yok demen başlı başına yanlış, sen sadece yorumcusu, hepimiz bu sektörde yorumcuyuz, iyi yorumlayan, iyi anlayan bişeyler yapabilmekte. Hiç kimse burada en saçma mevzuda bile bunun ve ya herhangi başka bir mevzunun SEO'ya etkisi yoktur diyemez. Matts Cutts bile kendi ile 3 ay aralıklarla çelişiyorken, bu özgüven size zarar verir benden söylemesi.. konuda çok yeşillendi gerek yok, okuyan içine sinen uygular içine sinmeyen basar geri döner, ben art niyet arıyorum burada ve bu hiç hoş değil.

    Ayrıca dediğim gibi yorumluyoruz, ben etkisi olduğunu düşünmüşüm ki yazmışım, kimseye beylik laflar etmemek içinde emin değilim demişim. Asıl samimi olmayan çok biliyor tavırlıdır bu sektörde.
    art niyeti saçma sapan konular için başlık açıp link paylaşanlarda aramak gerek. benim bu konuya cevap yazarak eleştirme hakkım var.
    tekrar iddia ediyorum; humans.txt dosyası size, sitenize hiçbir katkı sağlamaz.
    Yıl 2014. text dosyasından medet umanlara geçmiş olsun.

    http://humanstxt.org/

    Alıntı
    Why should I?
    You don't have to if you don't want. The only aim of this initiative is to know who the authors of the sites we visit are.
    çevirisi

    Alıntı
    Neden kullanmalıyım ?
    İstemiyorsanız kullanmak zorunda değilsiniz. Tek amacımız ziyaret ettiğimiz sitelerin yazarlarını öğrenmek.
    http://humanstxt.org/humans/tag/turkey/ burada da ülkemiz sazanlarını inceleyebilirsiniz.

    Alıntı
    olay standartsa ve güvenlikse yapmanızda fayda var.
    olay ne standart, ne de güvenlikle ilgili. http://humanstxt.org/H-team.html 5 kafadar oltayı atmışlar, sazanlar takılıyor sadece.

    web standartları http://www.w3.org/standards/ adresinden incelenebilir...
  • 04-04-2014, 17:49:05
    #13
    belgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    art niyeti saçma sapan konular için başlık açıp link paylaşanlarda aramak gerek. benim bu konuya cevap yazarak eleştirme hakkım var.
    tekrar iddia ediyorum; humans.txt dosyası size, sitenize hiçbir katkı sağlamaz.
    Yıl 2014. text dosyasından medet umanlara geçmiş olsun.

    http://humanstxt.org/



    çevirisi



    http://humanstxt.org/humans/tag/turkey/ burada da ülkemiz sazanlarını inceleyebilirsiniz.



    olay ne standart, ne de güvenlikle ilgili. http://humanstxt.org/H-team.html 5 kafadar oltayı atmışlar, sazanlar takılıyor sadece.

    web standartları http://www.w3.org/standards/ adresinden incelenebilir...
    Üstad sen öncelikle http://www.w3.org/standards/ standartları ile Google'ın Algoritmik standartlarını bir mukayese et kendince.. "Web standartları > Google İstediği Web Sitesi" eyv ona sözümüz yok, fakat temele indiğinde google için ekstra şeylerde yapman lazım.

    News'e kayıt olmak için neden künye istiyor google ? ( Künye oluşturmak w3 standartlarında mevcut mu ?! ) - Sebep = Güven, bence mantık aynı, bak ben bence diyorum sen hala alakası yok diyorsun.. Sen sadece bir SEO yorumcususun.
  • 04-04-2014, 18:01:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    keboozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad sen öncelikle http://www.w3.org/standards/ standartları ile Google'ın Algoritmik standartlarını bir mukayese et kendince.. "Web standartları > Google İstediği Web Sitesi" eyv ona sözümüz yok, fakat temele indiğinde google için ekstra şeylerde yapman lazım.

    News'e kayıt olmak için neden künye istiyor google ? ( Künye oluşturmak w3 standartlarında mevcut mu ?! ) - Sebep = Güven, bence mantık aynı, bak ben bence diyorum sen hala alakası yok diyorsun.. Sen sadece bir SEO yorumcususun.
    Google news künyesini resmi sayfalarında duyurmuş, ben de onu soruyorum humans.txt ile ilgili bir tane yazı var mı google resmi sayfalarında ? yok. humans.txt diye bir standart bile yok.

    ispanyadan 5 kişi bir web sitesi açmışlar sazanlar atlıyor o kadar. adamlar bile site yazarlarını belirtmek için kullanılabilir olmasından başka hiç bir iddiada bulunmamışlar, bu olguyu geliştiren kişiler bile methiye düzmezken sen bundan

    Alıntı
    Özellikle blog tarzı tutulan web sayfaları için oldukça önemli ve prestijli bir olgu olan Humans TXT ‘den bahsetmeye çalışacağım
    şeklinde bahsedip, olmayan birşeyi milletin kafasına yalnızca link paylaşmak için sokuyorsun.
  • 04-04-2014, 18:09:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Humans.txt, kaynak olarak faydalandığımız sitelerin kim/ler tarafından açıldığını, kim/ler tarafından içerik paylaşımı (editörlük) yapıldığını kolayca İNSANLARA açıklamak amaçlı kullanılan bir sistemdir.
    Wordpress v.b sistemler de zaten author ve g+ ilişkilendirilmesi yapıldığı için "arama motorları" için önem gösteren bir unsur olmasada, bir bloğu çok beğendiğinizde "ulan kim yazıyo bunları çok kral adam" diyip yazar bilgilerine ulaşmamızı sağlayan bir yapı.

    Konunun açıldığı yer uygun olmasada "çok saçma,gereksiz" tarzı yorumları herkes kendine saklamalı. Çünkü bu konuyu ilk kez görüp humans.txt yi ilk kez gören insanlar var, veya takip ettiği bloglarda humans.txt logosunu görünce bu ne diye düşünen insanlarda var.

    Adam paşa paşa açıklamış, uygun bir dil ile emeğe saygı göstererek yanlış olduğunu düşündüğünüz şeyleri belirtmek hepimizin hakkı. Ama kesinlikle "çok saçma" gibi çocuksu yorumlar ile emeğe saygısızlık yapmak kimseye düşmez.

    1 KB az, 1KB fazla hiç bir şey değiştirmez site hızı hakkında, bunun ile de kimse endişelenmesin.

    Neden kullanmalıyız sorusuna cevabı da zaten humanstxt.org kendi cevap vermiş.

    "Why should I?
    You don't have to if you don't want. The only aim of this initiative is to know who the authors of the sites we visit are."
    Yani diyor ki " İster kullan ister kullanma, burda ki tek amaç sitenizi ziyaret edenlerin sizin kim olduğunu bilgilendirmek amaçlı bir yapıdır"


    Ve son bir sözle yorumumu bitirmek istiyorum. " Bir insanın her haraketinde bir art niyet arayan kişilik, kişiliğini kötülüklere kaptırmış kişilerdir."
  • 04-04-2014, 18:12:19
    #16
    Katılmıyorum ben dersin geçersin yaa. Nedir yani saçma, sazan vb. hoş olmayan kelimeleri kullanıyorsunuz. Ne gerek var kendinizi strese sokuyorsunuz.
  • 04-04-2014, 18:19:33
    #17
    Herşeye rağmen faydalı bilgi için teşekkürler. Siz yolunuza devam edin.
  • 04-04-2014, 18:35:51
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bityavrusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Humans.txt, kaynak olarak faydalandığımız sitelerin kim/ler tarafından açıldığını, kim/ler tarafından içerik paylaşımı (editörlük) yapıldığını kolayca İNSANLARA açıklamak amaçlı kullanılan bir sistemdir.
    Wordpress v.b sistemler de zaten author ve g+ ilişkilendirilmesi yapıldığı için "arama motorları" için önem gösteren bir unsur olmasada, bir bloğu çok beğendiğinizde "ulan kim yazıyo bunları çok kral adam" diyip yazar bilgilerine ulaşmamızı sağlayan bir yapı.

    Konunun açıldığı yer uygun olmasada "çok saçma,gereksiz" tarzı yorumları herkes kendine saklamalı. Çünkü bu konuyu ilk kez görüp humans.txt yi ilk kez gören insanlar var, veya takip ettiği bloglarda humans.txt logosunu görünce bu ne diye düşünen insanlarda var.

    Adam paşa paşa açıklamış, uygun bir dil ile emeğe saygı göstererek yanlış olduğunu düşündüğünüz şeyleri belirtmek hepimizin hakkı. Ama kesinlikle "çok saçma" gibi çocuksu yorumlar ile emeğe saygısızlık yapmak kimseye düşmez.

    1 KB az, 1KB fazla hiç bir şey değiştirmez site hızı hakkında, bunun ile de kimse endişelenmesin.

    Neden kullanmalıyız sorusuna cevabı da zaten humanstxt.org kendi cevap vermiş.

    "Why should I?
    You don't have to if you don't want. The only aim of this initiative is to know who the authors of the sites we visit are."
    Yani diyor ki " İster kullan ister kullanma, burda ki tek amaç sitenizi ziyaret edenlerin sizin kim olduğunu bilgilendirmek amaçlı bir yapıdır"


    Ve son bir sözle yorumumu bitirmek istiyorum. " Bir insanın her haraketinde bir art niyet arayan kişilik, kişiliğini kötülüklere kaptırmış kişilerdir."
    Eleştirilerimde neden art niyet aradıklarını ben de anlamadım. Çünkü en başta ben burayı ticari amaçlarım için kullanmıyorum. Bir menfaatim yok anlayacağınız. Burada kaliteli sohbetlerin yapılabileceği, gerçekten değerli konuların konuşulacağı günleri bekliyorum. Bu tip paylaşımları eleştirmezsek R10 çöplük olmaz mı.

    Google Optimizasyon > Serp İpucu 'na giriyorum, bu mu ipucu ? Bana bir tane insan evladı bu paylaşımın yalnızca ama yalnızca link paylaşmak, hit arttırmak amaçlı olmadığını söyleyebilir mi.

    Google Fan Webmaster Forum > Acemi Webmaster gibi bir yerde bu konu açılmış olsa zaten gidip yorum yazmam.

    Saçma sözü küfür mü ? "Saçma" yersiz demektir. Yani ben birinin yazdığı yazıyı saçma (yersiz) bulamayacak mıyım. R10'u onbinlerce kişi takip ediyor. Burada başlık açmadan önce bence durup bir daha düşünmek gerekir. İnsan burada kendini vezir de eder rezil de.

    Emeğe saygımız elbette var. Fakat
    Alıntı
    Özellikle blog tarzı tutulan web sayfaları için oldukça önemli ve prestijli bir olgu olan Humans TXT ‘den bahsetmeye çalışacağım.
    yazıp aşağı link basılmasını samimi bulmuyorum.

    Açılan sitede zaten iki satır birşey anlatılmış.. Burada destan yazıp iki satırlık bilgiye link vereceğine yapıştır bilgiyi buraya.. ben de samimiymiş diyeyim.