• 14-01-2014, 23:07:09
    #91
    q0kh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aşırı linkten sıralamada gerileyen ve geri gelmeyen sitelere ne yapmamız lazım . çünkü uzun zaman oldu geri gelmedi bu durumda 301 verilmesi doğru bir hareket midir yoksa beklemek mi gerekir
    3 sorum var konuya;
    • sitenin infosu silindi mi? domain.com yazdığında ilk sıradı mı?
    • webmaster toolstan manuel spam cezası geldi mi?
    • siteye yeni içerik yazdığında (çok basit kelimeler ve uzun başlıklarda) seni ilk 30 içerisinde çıkartıyor mu?

    Bunlara cevap verirseniz yardımcı olurum.
  • 14-01-2014, 23:11:19
    #92
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sorum var konuya;
    • sitenin infosu silindi mi? domain.com yazdığında ilk sıradı mı?
    • webmaster toolstan manuel spam cezası geldi mi?
    • siteye yeni içerik yazdığında (çok basit kelimeler ve uzun başlıklarda) seni ilk 30 içerisinde çıkartıyor mu?

    Bunlara cevap verirseniz yardımcı olurum.
    1 - infosu var . domain.com da 1. sırada
    2- geldi problem halledildi manuel spam işlemi kaldırıldı
    3- her zaman değil çıkmıyor diyebiliriz
  • 14-01-2014, 23:15:42
    #93
    q0kh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - infosu var . domain.com da 1. sırada
    2- geldi problem halledildi manuel spam işlemi kaldırıldı
    3- her zaman değil çıkmıyor diyebiliriz
    Tüm linkler red edildiyse; bir ton içeriği olan sıfır bir web siten var demektir. info durduğuna göre herşeye yeniden başlayabilirsin. Doğal tanıtım yazıları paylaşımlar, daha kaliteli içerik.

    Sen olsan ne yapardın diye soruyorsan. Ben 2.1 den sonra manuel ceza yiyenleri direk red ve çıktı gelditen sonra 301 yaptım. Gayet iyi yeni sitelerim. Ancak yeni domaine taşımayada bilirdim. Kendi kendine çıkardı. Eski domainde ancak bir kere kara leke yemiş bir domaine yoğunlaşmak bana pek hoş bir fikir gibi gelmiyor açıkcası...
  • 14-01-2014, 23:24:31
    #94
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm linkler red edildiyse; bir ton içeriği olan sıfır bir web siten var demektir. info durduğuna göre herşeye yeniden başlayabilirsin. Doğal tanıtım yazıları paylaşımlar, daha kaliteli içerik.

    Sen olsan ne yapardın diye soruyorsan. Ben 2.1 den sonra manuel ceza yiyenleri direk red ve çıktı gelditen sonra 301 yaptım. Gayet iyi yeni sitelerim. Ancak yeni domaine taşımayada bilirdim. Kendi kendine çıkardı. Eski domainde ancak bir kere kara leke yemiş bir domaine yoğunlaşmak bana pek hoş bir fikir gibi gelmiyor açıkcası...
    haklısınız. teşekkür ederim
  • 14-01-2014, 23:29:23
    #95
    KOZBA.NET
    Seo'dan anladığım söylenmez fakat, sadelik ve doğallığın her zaman iş yapacağı düşüncesindeyim.
    10 numara yazı olmuş, klavyene sağlık.
  • 14-01-2014, 23:31:26
    #96
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle araba sevdalısıyım ve ... x .com dediğiniz an sitenin hangi site olduğunu anladım. Sanırım ülkemizde araç sevdasını hissedipte o siteyi bilmeyen yoktur. Böyle bir projeye imzanızı attığınız için sizi tebrik ederim.

    İnternette iki iş yaparsınız. Biriniz sevdiğiniz iş bazen hiç yapamazsınız, bir diğeri de para kazanmak için yaptığınız iş. Ben ne zaman sevdiğim işe girişsem yapamıyorum çünkü öncelik sıram her zaman ekmek oluyor. Hiç tarzı ruhu olmayan web siteleri de yapıyorum. Mesela ruhu olacağını düşündüğüm bir proje başlattığımda da yarım kalıyor: offroadtr.com siteyle 1 hafta ilgilenemedim bile hesap edin gerisini

    Sitede botla görsel çekmek sizinde dediğiniz gibi en büyük hatanız. İngilizceniz var. Krallar gibi içerik haber girebilirsiniz. Sitenizin tasarımını değiştirebilir ve daha kaliteli temalar üzerine kurulum yapabilirsiniz. Ardından iç seo ayarları ve dış seo işlemleri başlar. Böyle projelerde inanın çok iyi hit ve para var. Ancak doğru kelimelere yönelmek lazım...

    Konu arabalar olduğu için direk örnek vereyim. BMW kelimesini alırsanız; Mercedes'i kapınızda görürsünüz...
    Güzel yorumun için teşekkür ederim

    dedim ya yıllarca seo falan bilmeden/ilgilenmeden sadece gençlere örnek olmak, doğru yolda ilerlemelerini sağlamak ve doğru bilgiyi almak için koşturduk. Dergi kurduk, insanlara otomobil eğitimi aldırdık vs vs..

    Amacım bu işten para kazanmak değil, tamamen doğru bilgiyi paylaşmak.
    Her girdiğim haber tamamen çevirisi kendimize ait olan haberlerdir
    Bot işine son vereceğim, çok fazla da galeri açmamıştım zaten
    İç/Dış seo işleri işte anlamadıgım konu

    Ve bir de söylediğin gibi doğru kelimeler ? Ben en son haberlerin hepsini giriyorum ama bazıları hiç okunmuyor bile..Araba ile ilgili doğru kelimeleri adwords kanalıylamı bulurum ?


    Bu arada offroadtr.com u görünce aklıma benimde açtığım otoblogtr.com geldi Ama ben 2 hafta dayandım
  • 14-01-2014, 23:33:52
    #97
    guzel, akıcı ve saglam bılgı emegınıze saglık
  • 14-01-2014, 23:39:30
    #98
    q0kh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız. teşekkür ederim
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seo'dan anladığım söylenmez fakat, sadelik ve doğallığın her zaman iş yapacağı düşüncesindeyim.
    10 numara yazı olmuş, klavyene sağlık.
    Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guzel, akıcı ve saglam bılgı emegınıze saglık
    Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:36:44 --

    itsup2u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel yorumun için teşekkür ederim

    dedim ya yıllarca seo falan bilmeden/ilgilenmeden sadece gençlere örnek olmak, doğru yolda ilerlemelerini sağlamak ve doğru bilgiyi almak için koşturduk. Dergi kurduk, insanlara otomobil eğitimi aldırdık vs vs..

    Amacım bu işten para kazanmak değil, tamamen doğru bilgiyi paylaşmak.
    Her girdiğim haber tamamen çevirisi kendimize ait olan haberlerdir
    Bot işine son vereceğim, çok fazla da galeri açmamıştım zaten
    İç/Dış seo işleri işte anlamadıgım konu

    Ve bir de söylediğin gibi doğru kelimeler ? Ben en son haberlerin hepsini giriyorum ama bazıları hiç okunmuyor bile..Araba ile ilgili doğru kelimeleri adwords kanalıylamı bulurum ?


    Bu arada offroadtr.com u görünce aklıma benimde açtığım otoblogtr.com geldi Ama ben 2 hafta dayandım
    Hocam bak sana birşey anlatayım. Şuan google bir ayrımı yapamıyor. Yani mantıklı olan şudur. İyi bir otomobilcinin sitesini çıkartacaksın. Ama şuan sistem o kadar gelişmedi, ben inanıyorum ki çok değil 3 - 5 seneye kadar tamamen kişisel alanlarda kendini ispatlamış kişilerin siteleri çıkacaktır.

    offroadtr hiçbir maddi gelir beklemediğim bir projeydi, o yüzden öyle kaldı.
    ne yazık ki maddiyat hep öne geçiyor ancak ahtım var. Bir gün o siteyi aktif edip sadece kendi yazmak istediğim konulara yazacağım. Hatta ortak site bile yaparız

    Bu arada işin şakası şimdi çıkmam gerek ancak kafamda birşeyler belirdi gibi. Yarın unutmaz bana pm atarsanız sizinle görüşmek isterim.

    İyi geceler...
  • 14-01-2014, 23:42:17
    #99
    Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bak sana birşey anlatayım. Şuan google bir ayrımı yapamıyor. Yani mantıklı olan şudur. İyi bir otomobilcinin sitesini çıkartacaksın. Ama şuan sistem o kadar gelişmedi, ben inanıyorum ki çok değil 3 - 5 seneye kadar tamamen kişisel alanlarda kendini ispatlamış kişilerin siteleri çıkacaktır.

    offroadtr hiçbir maddi gelir beklemediğim bir projeydi, o yüzden öyle kaldı.
    ne yazık ki maddiyat hep öne geçiyor ancak ahtım var. Bir gün o siteyi aktif edip sadece kendi yazmak istediğim konulara yazacağım. Hatta ortak site bile yaparız

    Bu arada işin şakası şimdi çıkmam gerek ancak kafamda birşeyler belirdi gibi. Yarın unutmaz bana pm atarsanız sizinle görüşmek isterim.

    İyi geceler...
    Yarın görüşmek üzere